مزایای نصب قفل کارتی در هتل ها
نوشته شده توسط : امیرحسین سلطانی

امروزه، فلسفه ی تجاری صنعت هتلداری دچار تغییرات اساسی شده است. مواجه شدن با فرصت ها و چالش های جدید که یکی از آنها استفاده از قفل کارتی است گزینه ی مناسبی هم برای مهمان و هم برای هتل است. این مزیت به این صورت است که مهمانان می توانند از خدمات بهتر استفاده کنند و هتل می تواند پذیرای مهمانان بیش تری باشد.

امنیت یکی از جنبه های مهم زندگی است و به طور کلی، بسیاری از خانه ها از قفل های دستی و آسان استفاده می کنند. امروزه، قفل های الکترونیکی دکمه یا صفحه کلید به شما دسترسی می دهند در حالیکه، ورژن های مدرن تر با استفاده از برنامه های موبایل قفل ها را باز می کنند. یا اینکه خیلی ساده میتوان با استفاده از تنها یک کارت کوچک  و شیوه مدرن به استفاده از کلید پایان داد. همه تکنولوژی ها از مزایا و معایب زیادی برخوردار هستند

در ادامه این مقاله مزایای استفاده از قفل الکترونیکی در هتل ها آمده است:

مزیت ۱ بالا بردن کیفیت خدمات با استفاده از قفل کارتی

قفل های کارتی تجربه ی جدیدی را برای مهمانان فراهم می کنند. مهمانان می تواند بدون نیاز به هر گونه کاری تنها با استفاده از برنامه ی موبایل، کارت و یا کامپیوتر مستقیما در اتاق خود را باز کنند و راحتی را تجربه کنند.

مزیت ۲  بالا بردن کیفیت کار

با استفاده از قفل الکترونیکی بی سیم، دیگر نیازی نیست به پذیرش هتل مراجعه کنید. بعد از اینکه اتاقی را در اینترنت رزرو کردید، مستقیما ورود خود را می زنید و با استفاده از قفل الکترونیکی رمز دار یا کارتی ورود خود را میزنید و کار خود را آسان می کنید و همچنین میتوانید هزینه ها را کاهش می دهید.

منبع:

https://ddlock.net/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d9%82%d9%81%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%aa%d9%84/





:: برچسب‌ها: قفل کارتی" خرید قفل کارتی" فروش قفل کارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: